Nettbank gir oversikten
I nettbanken har man stort sett oversikt over all økonomi. Betalinger til inn- og utland, overførsel mellom konti og kjøp/endre på produkter er bare noen få eksempler på hva man kan gjøre.
Får å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID. Nettbanken er enkel, oversiktlig og som mobilen - åpen 24 timer i døgnet.
Med Nettbank kan du bl.a.:
- Se saldo og bevegelser på konto og andre produkter.
- Sende sikker melding til banken (sensitive personopplysninger)
- Bestemme SMS-varsler
- Sette regionsperre på dine kort
- Aktivisere mobilbank
- Signere elektroniske dokumenter
Hjelp til opprettelse av Nettbank
Nyttige linker
For å bruke nettbanken hender det man må tillate informasjonskapsler i nettleseren, og for å kunne lese nettpost, må din pc kunne lese Adobe Reader. Det kan derfor være til nytte å laste ned noen av disse nettlesere og programvarer.
Ofte stilte spørsmål
Hva må jeg gjøre for å få tilgang til nettbank?
Hvor kan jeg endre max betalingsbeløp fra konto?
Da må du logge deg på i selve nettbanken (enten på en PC eller nettleser på mobil).
Gå til innstillinger og betalingsoppsett.
Hvorfor får jeg ikke betale til utlandet?
Det kan være en tilgang du mangler, ta kontakt med vårt kundesenter på tlf: 35 99 74 00.