Er du berørt av konkursen til Flyr?

Reklamasjon i forbindelse med konkurs i Flyr.

Flyselskapet Flyr er begjært konkurs og det er mange som tar kontakt med oss i forbindelsen med reklamasjon.
Har du forhåndsbetalt for en vare eller tjeneste hos et selskap som er begjært konkurs, kan du opprette en reklamasjonssak for å få beløpet refundert.

Reklamasjonssak hos Flyr vil kun gjelde beløpet du har betalt for flybillettene.
Reiseforsikringen i kortet omfatter ikke konkurs.
Har du bestilt en pakkereise, må du ta kontakt med reisearrangøren for å ombooke reisen.

Ved opprettelse av reklamasjonssak:

For debetkort velger du Lokalbank.
Har du 
kredittkort via oss, velger du Eika.
Når det kommer til type hendelse velger du "Vare/tjeneste ikke mottatt".

Husk å legge ved kopi av ordrebekreftelse og flybillett.

Betalt med Vipps?

Dersom man bruker Vipps når man handler, går det via kortene dine, og du er derfor beskyttet på akkurat samme måte som når du tar det direkte via Visa/Mastercard.