Automatisk eFaktura

Du må ta ett valg innen 15. mai 2022. 

Nå må du velge - alle regninger på eFaktura eller alle regninger på papir.

Dersom du ikke har samtykket til automatisk eFaktura innen 15. mai 2022, vil enkeltavtalene du har per i dag bli stoppet, og du vil ikke lenger motta eFakturaer.

Dette gjør du enkelt i nettbanken.

 

  1. Gå til "Betalinger" i menyen
  2. Velg "eFaktura"
  3. Velg videre "Automatisk eFaktura"-fanemenyen
  4. Klikk på "Automatisk eFaktura"


Betaler du eFaktura for noen andre?

Med den nye løsningen vil alle regninger bli sendt til den som er registrert som mottaker på fakturaen. Dersom du skal betale en eFaktura på vegne av noen andre må den som egentlig er mottaker av eFakturaen nå avtale dette direkte med utsteder.

Si "JA TAKK" til alle eFaktura

Hvilke fordeler er det med å si JA TAKK?

  • Du slipper fakturagebyr med eFaktura
  • Det er ikke lenger nødvendig å inngå eFaktura-avtale med hver enkelt bedrift
  • Det er miljøvennlig å bruke mindre papir
  • Nå kommer også første regning på eFaktura - ikke tidligere der du fikk første regning på papir

Spørsmål og svar 

Har du andre spørsmål eller trenger hjelp?